I can see your halo

Okej, people!
Lyssna nu för fan.

Innan ni börjar dömma folk, lär känna dom först.

Jag har gått igenom mitt liv så många gånger och trott att folk antingen är väldigt dryga, väldigt elaka, etc.
Har väldigt många gånger också trott att folk är för coola för mig.. Eller för töntiga.

Men jag har slutat med det nu.
Det tycker jag vissa andra personer också ska göra!
Bara för att vissa personer kanske är lite.. spralliga, lite knasiga, har livlig fantasi eller är väldigt tyst, så betyder inte det att dom spralliga inte kan vara lugna, eller att dom tysta kan vara väldigt sociala?

Lär känna en person innan du dömmer honom/henne.

Är så extremt trött att höra från vissa håll att mina kompisar inte är omtyckta.
Eller att nån nekar en inbjudan för att dom inte tycker om mina vänner.



åh, det är alltid skönt att kunna skriva av sig.
Utan att nämna namn.
Tror att dom personer jag skriver om förstår.. Hoppas det iaf.

Just nu mår jag lite sisådär.
Halsen är tjock och huvudet är tungt.
Jag kanske stannar hemma imorron, handlar lite inför lördag, etc.

Hm
Nu måste jag duscha.
Känner mig ofräsch, sen blir det lite LOST säsong 1..

Godnatt, skriver imorgon!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag håller med!

Hoppas den personen som borde läsa läääääser :o



<3

2009-11-04 @ 13:17:01
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0