Hoppets stråle går igenom världen.

Jag tror jag ska köra en repris i år.. angående min sång och sånt.
Förra året Sjöng jag som sagt O helga natt på Lucian, med piano och sånt.

Och där gick jag ju lite emot det traditionella.
Vissa människor tycker ju det ska vara en stark mans röst som sjunger den (host, t.ex Tommy Körberg)
Men jag gjorde den rätt bra ändå.

Sen några dagar innan julafton sjöng jag i Missions Kyrkan här i järbo.
Jag och en väldigt bra vän till mig kom fram till att jag skulle sjunga O helga natt igen.
Och nu gick jag ännu mer emot traditioner.
Jag sjöng den med gitarr komp.

Hur ofta hör man de egentligen?

Min mamma har sagt efteråt att hon tyckte det var den finaste versionen hon hört av den låten.
Och jag tycker också det var väldigt fint med gitarr, det gör det lite mer.. mjukt. Eller något. Jag vet inte.

Men jag tror jag kör en repris, O helga natt med Gitarr komp :)

aja, blev knasigt det här.

Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0