He hade a heart of stone

Sitter här och dricker cola light och käkar marabou
Det är näääjz.

Nejmen.
Dagen var ok, det gick bra på sjukhuset iaf!
Sen fick jag träffa Ami igen, det var nice eftersom hon varit borta från 4 dagar.
Vi hade kul på Eso:n!

Vi fick en uppgift att berätta en saga, typ som ett radioprogram.
Jag jobbad somsagt med Ami, och sagan hette "Sagan om pojken och korven"
Den handlade om en pojke som hade en elak mamma, sen hittade han en groda som kunde tala. Grodan gav honom 3 önskningar. Första önskan var att han ville ha korv med massa ketchup till lunch ist för typ, bruna bönor.
Andra önskan var att korven skulle flyga upp och fastna på mammans näsa.
Och där satt den fast, och pojken ringde till polisen som försökte skjuta bort korven. Men den växte bara ut hela tiden.

Mamman var jätte ledsen för hon skulle inte kunna gå ut och dansa för hon hade en korv på näsan.
Hennes liv var typ förstört.
Men go and kill yourself den.

(Nejmen, oj.. sånna ska vi inte vara)

Hans sista önskan var att korven skulle försvinna typ.
Min och Amis version var väldigt.. deppig. De andras versioner var roliga, man skratta så man grät.
Våran grät man till för den var sorglig, nej men.. haha

Sen hade vi kör, jag var tvungen att gå tidigare för att jag skulle sjunga på Metodist kyrkan.
Det gick skit, klarade inte av nå höga toner eftersom min röst är förstörd (pågrund av förkylning)
Så, hoppas det går bra på söndag.

Imorgon ska jag och carro ha mys dag iaf, vi ska köpa med mat från Max, sen ska vi köpa chips, dipp och cola.
Myspys<3

hm, nu ska jag fortsätta äta min choklad : D

p.s. Jag saknar Tobias Lundell d.s




HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0