Fight, to make it through

Hejsan
Vaknade av sendrag i vaden.
Det är väl ett UNDERBART sätt att vakna på!
Har fortfarande skit ont i armen också..
Men men, sådant får man leva med.

Sitter i skolan just nu, har lunch om 25 min.
Men jag håller på att dööööööö av hunger.
Men jag får leva med det också, hehe.

Sen efter skolan ska jag hem till min faster som fyller år, men enda anledningen till att jag åker är för att jag vill ha fika. Den ENDA anledningen!

Ska till Valbo först med Mamma, Pappa, Clara och Cajsa, små tjejerna ska väl ha skor eller något.
Också ska vi köpa en present till faster.

Men nu ska jag... hm.. ja

Har uppnått 10 208 visningar på Youtube.com nu.
När jag sjunger Hallelujah på svenska.
Även fast jag spelade in den för.. 10 månader sen, så får den väldigt bra respons.

Jag längtar tills jag får spela in fler låtar, nu när jag är bättre på att sjunga också! 


Aja, nu blir det.. Mat, orkar inte sitta här och ruttna.

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0