Every little dream I have

Alltså.
En fråga, är jag den enda som tycker det här är en snygg kropp?



Solbränd, smal men har ändå lite kurvor, inga överdrivet stora bröst, etc.
Jag får ofta höra från olika personer att det är snyggt med kurvor och att det finns lite att ta i..
Och från andra får jag höra att man ska vara smal som en pinne med stora bröst typ..

Och jag håller med båda delarna.
Det ska vara kurvor, man ska ha lite att ta i och sånt.
Och man ska inte vara smal som en pinne.. Men..

(Jag skriver om mig själv nu, inte hur jag tycker andra ska se ut)
Jag tycker inte om för mycket kurvor, jag tycker inte om för mkt att ta i..
Jag vill vara smal, slimad, fast.. (undrar om nån fattar)
Men jag vill inte ha massa muskler, Jag vill vara "mjuk"! Fast inte för mjuk liksom..

Jag undrar om ni hänger med i allt jag skriver.. Jag skriver inte särskilt prydligt.

Det jag vill komma fram till iaf är att bilden där uppe, jag skulle ge allt för att se ut så.
Jag menar det.
Jag hatar min kropp, vad ni än säger, jag hatar den.

Det är inte jätte stora fel på den, men jag hatar den ändå!


En knasig grej är att jag tycker mina kompisar är vackra allihop, även om några är smalare än mig, eller större än mig. Exakt ALLA mina vänner är så mycket snyggare än mig.

Men jag kan inte vara nöjd med mig själv..


Aja.. haha..

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Henke

Okej det där är bara en läskig kropp :o du är ju fett snygg (Y) så klaga inte :)

2009-11-05 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0