"ÅH! Kolla, en TIFFANY!"

Hejhej bloggen!

Inte orkat bloggat de senaste dagarna, men nu blir det väl lite.
Lördagskvällen var lyckad iaf, killarna klädde in ut sig, men whatever! Vi hade kul iaf.
Vi spelade Buzz och Singstar, åt tacos och godis.

Sen gick vi ut och körde kundvagn vid Ica Björksätra.
Det var kul, enda tills emelie körde mig och Oliver mot en trottoar kant och jag ramlar rakt framåt med kundvagnen över mig.

TACK EMELIE!

hehe, nej men det var trevligt.
Sen på söndagen vaknade jag med Bästis bredvid mig. Och när vi egentligen skulle städa så busade vi i sängen ist.
Jag säger vara Nilz och Tiffany.. Mer får ni inte veta!
HAHAHA

Idag var jag till skolan, kom lite sent. Men jag hann PRECIS till gitarr lektionen.
Och han märkte att jag var uppstressad och trött.. Så vi tog det lite lugnt.
Men det gick bra ändå! Han sa att han tyckte det var jätte kul att ha mig som elev!
Det värmde lite.

Sen gick jag och åt med gänget.. Äcklig kebab gryta..
Så jag åt inte egentligen! Jag satt där och skrattade åt de flummiga människorna jag satt med.
Alltid trevligt!

Sen hade vi ESO, men läraren hade brutit foten
Så vi hade en vikarie som hette Clara.

Vi körde en klapp lek.. Man skulle klappa en takt och typ säga en ramsa.
Det var faktiskt kul.

Sen gick klassen till sjuksköterskan och fick spruta för gris sjukan.
Kändes typ inte, men nu efteråt är man lite trött och öm i armen..

Därför ska jag hämta lite glass och mackor nu.
Jättebra kombination.. Jag vet.


OCH JAG ÄR MOBBADDDD :(
JAG ÄR TYDLIGEN WANNABE EMO..
OCH RANDOM
OCH TYP.. LÄSER MAN MIN BLOGG ÄR MAN EN NO LIFER..

haha

Pussss på er alla

Sen pratade vi lite bara.


Kommentarer
Postat av: Philip

mäe har jag inge liv så kan jag väl hoppa från taket då!! :D

2009-11-10 @ 18:21:43
Postat av: emelie

du har dissat mig hela dagen...



=/

2009-11-10 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0