Du får vara med och NA-NA

Hej allihopa!
Det har varit en bra dag idag.
Kom till skolan vid halv 9-9, la mig och sov i en soffa vid estet.
Det var skönt, fast jag hade hellre sovit i min säng, hemma, till klockan 3 eller nått.
Men men, skolan måste skötas!

Kl 09:45 hade vi Gemu, (musikteori)
Tina var tillbaka och lektionen gick bra, jag är ganska bra på gemu enligt mig själv.
Sen hade jag gitarr lektion, det gick väl sådär.
Jag håller på att lära mig låten blackbird med The Beatles. Det gick riktigt bra att gå igenom den, sen var det ju att spela noter.. Det har jag inte övat så mycket på. Så det gick lite sämre.

Men Peter sa ändå att jag var duktigt! Credit till mig.

Sen hade vi lunch, finns inget roligt att berätta om det precis. Sen gick halva klassen (ungefär) till gamla Komvux och körde leken Kronan. Det var; Jag, TP, Aakre, Joel, Amanda och Anders som spelade.

Det var små kul, fast det gjorde lite ont och jag sög på de :(  Sen hade vi eso i typ, 10 minuter. Det fanns inget att träna på för mig och några fler. Så vi gick tillbaka till estet och la oss i sofforna och tog det lugnt.

Jag och Amanda satt och väntade på Joel (eftersom vi skulle hem till Amanda) som hade gitarr lektion. Det var EXTREMT mysigt, hähä. Fick mig en liten lapdance av Henke. L-A-P-D-A-N-C-E.  

Aja, hm.. Sen blev det vattenpipa, cola, ostpopcorn och pizza med Joel och Amanda.

och Amanda, det heter inte penis, det heter PENNISS!

Haha, bra dag. Hade varit bättre om jag träffat Emelie.

dagens outfit! You like :D


fetto..

Aja, ska spela in en ny video/sång nu.
Eller alltså, en cover. Men det blir med video till, och den ska upp på youtube!


Kommentarer
Postat av: AmiAdore

HAHAHAH YEAH

PENNIIIS

PEENNIIIS CICCI,

FUCKING PENNIS!

dagen bör gå i repeat tycker jag!

<3

2009-11-03 @ 21:45:43
URL: http://amiadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0