DU STORE!!!

Haha, dagen var bra!

Började med gitarrlektion imorse, och det gick grymt bra! :)
Satsar på höga betyg där ja.

Sen hade vi lunch, sen gick jag och sjöng lite. Gick bra det med.

Sen hade vi eso!
SHIT va kul vi hade, iaf jag.

Det roligaste var när vi körde en lek, där man skulle stå på två led mittemot varandra.
Så sa läraren en känsla, då skulle man gå och möta personen mittemot en, och säga "Hej" med den känslan.
Så om läraren sa, ledsen. Då skulle vi vara ledsna och säga hej till personen mittemot.

Sen körde vi en annan rolig lek. Lektionen handlade mycket om Improvisation så ni vet..

Leken/övningen gick ut på att man skulle i två rader (precis som den förra övningen)
Ena sidan, där skulle det ha hänt något, att det var översvämmning eller skogsbrand eller något.
Den sidan ville komma därifrån.

Den andra sidan ville ta sig dit av någon anledning, t.ex. att dom var tvungna att ta sig dit och ge sin sjuka mormor medicin eller nått.

Men dom på sidan där det hänt något skulle försöka stoppa oss genom att berätta vad som hänt.
t.ex.

Henke - Du ska vi inte dit? (pekar bakåt)
Cicci - Jo, jag ska på ett barnkalas och blåsa upp ballonger
Henke - Nej du får inte gå dit, går du över dit får du en spruta i armen och du brinner upp inifrån!
Cicci - (stressad) Jag MÅSTE dit, jag måste blåsa upp ballongerna!
Henke - (porrig röst) Jag kan få dig på andra tankar..
Cicci - *Skrattar*
Henke - Du behöver inte spruta upp ballongerna..
Henke och Cicci - *Asgarv*

Eller

Cicci - Du ska väl inte över dit? (pekar bakåt)
Henke - Jo, jag ska på en black metal konsert och sjunga.
Cicci - Nejmen det går inte, så fort du går dit knyts dina skosnören upp.
Henke - Men mina skosnören är redan uppknytna.
Cicci - Men, går du dit så dras snörerna ut ur skorna!!
Henke - Jag behöver inte mina fötter, jag ska sjunga!
Cicci - MEN NEJ! DU FÅR INTE GÅ ÖVER, FATTAR DU INTE!?

Han kom över till andra sidan ändå, men det var för att han kittla mig....

Sen gick jag hem till Ami, med henne förstås.
Vi tittade på tv och åt julskum.
Sen gick vi ut och spelade in ett flertal videoinlägg till våra bloggar också rökte vi vattenpipa.
Det var mysigt.

Nu ska jag flumma på datorn, sen fixa lite skolgrejer.
Imorgon blir det sjukhuset och gävle/valbo ett tag.
Ska ju kolla efter en present till Emelie, hon fyllde ju liksom år 2:a november!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0