mists of the path

Okej.
Vad är grejen med smink egentligen?
Visst, jag använder smink så ofta jag kan, men på senaste tiden har jag snappt sminkat mig på mornarna.

Förut, i nian och första tiden på gymnasiet kunde jag knappt gå till skolan utan smink.
Jag kände mig ofräsch, tyckte jag såg väldigt blek ut och det ledde till att jag också tyckte jag såg sjuk ut.
Så, varje morgon, i första hand, sminkade jag mig.
Spelade ingen roll om jag missade frukosten, jag skulle vara sminkad!

Eftersom sminket gav mig självförtroende. Jag kände mig fin, eller iallafall mindre ful.

Men nu för ett tag sedan tog mitt smink typ slut.
Och jag orkade inte bry mig faktiskt, så senaste veckan har jag varit näst intill osminkad, varje dag.
Jag orkar inte sminka mig, för ingen verkar ju bry sig?


När jag har råd, köper jag nytt smink och börjar sminka mig igen! Kanske har nån dag då jag skiter i sminket, för att låta huden vila.

Men eftersom sminket ger mig självförtroende så tänker jag inte sluta med det.

öhm.. knasigt inlägg.
bye



Kommentarer
Postat av: emeleieieiei

du är min finaste mussslaaaaaaa <3

hihihih

älskar däg

2009-11-14 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0