bjällerklang

Hejsan alla mina underbara blogg läsare!

Sitter hos mamma och lyssnar på Send me an angel med Scorpions.
Den går på repeat.

Jag är fortfarande förkyld och jag är sjukt trött också.
Fast mamma gör min dag lite bättre, vi ska åka och köpa boken Så länge vi båda andas, skriver av Stephenie Meyer.

Ni ska bara veta hur länge jag väntat på att få läsa den!
2 månader faktiskt, om ni ville veta...

Jag och Emelie har kommit på att vi är lite av grammatik-freaks.
Även fast jag gör många misstag!
haha, fast det ska vi inte gå in mer på.

Men nu ska jag gå iväg med lite sopor, sen åker vi och köper boken!
YAY!

Blir att ligga hemma i min sköna säng, sno carros kuddar och läsa boken och samtidigt dricka cola.

Finns på sms vet ni!
Jag får nästan aldrig sms längre..
0708350201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0