Beat it

Hur ska jag klara dagen ut..?
Är så äckligt jävla trött och sliten.
Vill hem och sova, har även sång ikväll.
Jag orkar inte........

Men jag måste, har inte varit på sången på evigheter.
Och jag skulle få sjunga bra sånger, så jag åker dit ikväll hur trött jag än är.
Om jag inte somnar när jag kommer hem..


Hur kan man vara så in i norden trött.
Aja, ska försöka få tag på cola sen.. Får se hur det går med de.

Har datakunskap, men orkar som sagt inte jobba. Håller på att dö.
Men jag tror jag bara har Kör A kvar efter den här lektionen.
Även att jag har en lång, fet håltimme innan kören.
You just gotta love it!!

Nu ska jag göra något värdelöst på datorn

Ciao

Kommentarer
Postat av: Henke

Du fick ju extremt skön massage av mig ;)

2009-11-11 @ 13:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0