tomorrow never dies

kommit hem nu.

KAN INTE DU BARA LÄMNA MIG IFRED.
JAG VILL BARA SKRIKA OCH SLÅ SÖNDER NÅGOT!!!!!
HELVETES JÄVLA SKIT VA TRÖTT JAG BLIR PÅ DIG, KAN DU INTE BARA GÅ OCH DÖ ELLER NÅTT. LÄMNA MIG IFRED..

VARFÖR KOM DU ENS IN I MITT LIV!?
VARFÖR FINNS DU ENS I NÄRHETEN AV MIG!?!!??!?!?!?!?!?
JAG FÅR ADHD RUS PÅ DIG, ATT DU KAN VARA SÅ JÄVLA IDIOTISKT TASKIG MOT MIG...
EFTER VAD JAG GJORT MOT DIG!? FYFAN!!!!!
LÄMNA MIG BARA, GÖR MIG LEDSEN, GÖR MIG BESVIKEN! DU BRYR DIG VÄL ÄNDÅ INTE OM MIG EGENTLIGEN!!!!!!

GÅ OCH DÖ!

Iaf, skönt att vara hemma :) har varit jätte fint väder hela dagen, himlen är fortfarande blå!
älskar de, och imorron ska min kära pappa ringa försäkringsbolaget och fråga om min moped.
Håller det här vädret i en vecka iaf så tänker jag börja åka..
OM jag fått tillbaka moppen vill säga. nu ska jag typ.. jag vet inte. äta choklad och ha allmänt tråkigt..
ingen gitarr än heller. BLÄH! men mamma ska skriva en ansökan om pengar på mina försäkringspengar imorron.. hoppas jag får ut tillräckligt till en bra gitarr :)

puss på de iaf

Och nu är det bara 83 dagar kvar till min födelse dag och PARTY! hoppas verkligen det blir något nu också.
fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0