The world is not enough

Hejhej you are the best, fuck the rest.

Bra dag i skolan idag, bad på idrotten, slöjd - där jag stack in en nål i tummen, det gjorde ONT! - ingen So, myspys och böghög på Sv och No prov som gick rätt ok tror jag ;)

Sen massa kortspel och lite godis

Ikväll sticker jag till KB med milkshake och semlan! FETT NICE :D
ska gå och boka klipptid sen också. Blir nice de!

EMO CUT CUT!

Sen på fredag blir det mys med sofie :) först innebandy, sen hem till henne och fetta pizza, chips, energi dryck och läsk!

Nu ska jag typ.. käka snart sen plocka fram lite tills ikväll :)

Oh I just wanna hold you, I just wanna hold you <3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

vart är böghögen?

2009-03-18 @ 17:27:06
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0