I need to hold you

wow. 2 månader sen jag sist skrev. Jag sa ju att jag inte skulle kunna hålla igång bloggen. MEN, vi gör ett nytt försök då, på beth's begäran! Har väl inte hänt så mkt, vad jag kan komma på. Förutom resan till Jämtland som slutade i "TRAGEDI" ne men.. haha kul vare inte. Sen så har jag höjt mitt g-betyg i SV till VG :) grattis grattis Och om 84 ½ dagar blir det partie partie! för då ere min födelse dag. Då blir det jf holme och tältning med det bästa.. Sommar lov snart och 2 veckor kvar tills vi ställer om klockorna på sommar tid. puss på de! sommaren ska jag ängna åt mina vänner, nån enstaka vecka med familjen och nån för jobb. men RESTEN för vännerna= bad, grilla, tälta, åka moppe! för sen kanske vi inte kommer ses lika ofta som annars.. det gör ont :( Skit tråkigt liksom.. 9c forever<3 Så ena delen av mig LÄÄÄÄÄNGTAR till sommaren och lovet, andra delen fasar sommarlovet och dess slut.. AJA, ska gå ner i vikt också hade jag tänkt.. minst 5 kg tills jag fyller 16.. 84½ dar kvar så. Hejdå, älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

WOHO VAD SER JAG :D:D

2009-03-14 @ 18:33:30
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0