continue as before?

ja, nu sitter jag här och kollar på tredje filmen för idag. Det har bara blivit disney/barn filmer idag. Först Thumbelina, sen Mulan och nu kollar jag på Atlantis :) Blir nog inge skola imorgon, men på lördag blir det slalom i kungsberg! Som jag har LÄNGTAT efter det.. oh gosh. Vet inte om jag åker själv eller om jag tar med nån. Åker jag själv ska jag ladda mobilen med MASSOR av svängig musik och bara köra mitt eget race! Föresten, en annan sak som bekymrar mig är att jag snart ska välja gymnasium och jag har ingen aning om VAD jag ska välja :( Så jäkla svårt.. vill hålla på med antingen bild, foto, musik, eller teater. äsch.. nu ska jag strax hoppa in i duschen. Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0