åttonde-januari-09

Idag var det första skoldagen. Självklart missar man den eftersom man är sjuk. Vi får se ifall jag går till skolan imorron. Kanske, vet inte. Jag är faktiskt rätt putt över att missa första skoldagen. Jag hade ju tänkt skärpa till mig den här SISTA Terminen i grundskolan. Jag har ju aldrig skött mina läxor, eller något. SÅ nu ska jag skärpa mig. För tillfället sitter jag och tittar på Thumbelina på youtube :) I love that movie! Dethär med att jag är lite grinig över att missa skolan beror på att när jag har typ jullov, sommar lov.. sådant, då blir jag bara sittandes framför datorn/tvn hela dagarna :( När jag går i skolan så har jag rutiner. Gå upp vid 6-7, åka till skolan. I skolan göra jag saker, kommer hem och är med en kompis.. Det är liksom skönt att ha något att göra om dagarna. nu ska jag fortsätta titta på filmen och bara ta det lugnt. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0