You found me, you found me!

hejhejhej!

Nu har jag updaterat dåligt.
Sorry for that, men jag har inte haft tid/ork att blogga.

Det ska bli ändring på det från och med nu!

Igår va jag in till gävle, jag skulle träffa Hanna och Philip.
Åkte in med 10:30 bussen från sandviken, som förövrigt var en jävligt kall buss.
Brukar inte bussarna vara varma och sköna att sitta i efter att ha väntat ute i kylan i 100 år?

Aja

Smsade lite med Philip på vägen in till gävle.
Och mitt i allt skriver han "okej :p"

Och jag får adhd-damp-utbrott!!
Jag verkligen hatar ":P" gubbarna. Jag vet inte varför, men jag tycker verkligen inte om dom bara.
Det har jag även berättat för honom, men han sa förlåt på en gång. Hahaha

Jag mötte Philip vid bussen.
Han hade med sig min hjälm, som varit där i flera månader.
Det var ju tur det, för imorgon blir det skoter med några av mina bästa vänner!

Vi gick till gallerian nian, där vi skulle möta Hanna vid det stora ingången. Hm, den stora ingången?
Är inte alla 3 ingångar lika stora?
Jag hade ingen aning om vilken ingång hon menade, så vi gick till närmaste ingång.
Som självklart var fel. Då gick vi istället till nästa ingång, det var rätt!

Måste bara tillägga, att det var så jäkla kul att se Hanna igen!
Har saknat henne sjukt mycket, vi hade inte setts på nästan 5 månader.

Ah, sen gick vi och åt. Självklart tog jag Subway, fy F-A-N va det var gott!
Sen blev det rundgång inne i Nian, och på stan.
Fika gjorde vi också, på fiket nere i Nian, och även fast det var 10- ute så tog vi alla en kall cola och glass.
Det var riktigt jävla gott.

Sen berättade Hanna en sak för mig, hon undrade om jag ville sjunga på dop nästa år.
Självklart ville jag det, jag har redan kommit på en låt man kan sjunga.

Men jag ska försöka fundera ut något annan, bättre, mer meningsfullt.

Vid 14 tiden gick vi för att ta bussen hem.
Väl vid busshållsplatsen fick jag en julklapp av Philip, han är ju dum i huvudet! (ursäkta uttrycket.)
Han gav mig boken Så länge vi båda andas
Han är ju korkad, det är ju fan för mkt.

Glad blev jag iallafall.

Det var min tisdag det.
Idag ska jag åka in till sandviken med pappa och hämta smink, plattång, kläder, etc!
Sen ska jag väl handla tills imorgon.

Då blir det somsagt skoter och grillning med Oliver, Martin, Nisse, Jonas, Tarun, Emelie och Johanna.
Det kommer bli hur kul som hellst, fast Jonas vill att jag ska köra.
Jag vägrar, han måste vara självmordsbenägen eller nått i den stilen.

Annars låter man inte mig köra.
Nej, nu blev det ett långt inlägg, vi avslutar med några roliga klipp jag hittade på Youtube!

How Twilight should have ended



How Dead man's chest should have ended
'

How The blair witch project should have ended


Haha, ha en bra dag!

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ooooh. vilken låt är det du klurar på!

Kom med MASSA förslag! Sånna som du känner dig bekväm med! :)



Tack för igår!

KRAMAR

2009-12-30 @ 20:07:18
URL: http://hamael.blogg.se/
Postat av: Philip

Jag är inte dum i huve :(

jag är puckad på ett gulligt sätt! som Nalle PUH! :D

2009-12-30 @ 22:43:29
Postat av: Kram Mosntret

Haha men du klara ju dig fint! du körde ju som om du inte hade gjort annat! :)

2010-01-02 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0