wtf?

Hej hej alla ni som läser bloggen!
Idag ska jag blogga lite mer som Kissie.

Okej, ni undrar säkert varför jag hakar upp mig så på henne, varför jag ger henne uppmärksamhet, etc.
Jag vill ge henne uppmärksamhet eftersom det är det hon är ute efter. Och då kan hon få det av mig i den bästa formen.

Jag ger henne i uppmärksamhet i dom saker hon gör, hon failar så stort.
Jag läser alltid hennes blogg, brukar inte lägga märket till så mycket saker.

Men igår läste jag ett inlägg på hennes blogg om vad man inte ska ge bort i julklapp.



Jag läste lite snabbt igenom, inget mer med det.
La märket till att man inte skulle ge bort deoderant eller duschkräm.. okej?
Sen skulle man inte ge bort läppförstoring, etc etc.



IDAG, läste jag hennes blogg igen. Och vad ser jag?
Jo, hennes inlägg om "julklapps tips Kissie anda"
Eller nått sånt crap.


Och då ser jag att hon påstår att Läppförstoring, det ska man ge bort i julklapp.
Vafan? Skrev du inte senast igår exakt den här texten? :
"Alla dessa tips om vad man ska köpa.. VAD SKA MAN INTE KÖPA DÅ? Vad kan misstolkas, “är det OK att köpa en ring till sin flickvän utan att hon misstolkar det?” osv..?"

Det står klart och tydligt "vad ska man inte köpa då?
Längre ner står det så här angående att ge bort läppförstoring :

"Jag skulle bli glad (haha..) men en present som läppförstorning kan vara väldigt riskabelt! Det är delvis för det påverkar en stor del av utseéndet och sen är det även ett ingrepp som vissa anser vara en aning extrem..? Jag menar, fegisar kör ju oftast på lipplumpers haha.."

Sen idag skriver du :
"Läppförstorning! Yes you heard me.. Hur många önskar sig inte läppförstorningar (spciellt kissie’s bloggläsare haha..) ?! Perfekt present tycker jag Jag tycker ni borde testa Maria Arvidsson (hon som jag går till), så boka julklappen på"

Wait, whaaat?
Skrev du inte nyss att det inte var en bra julklapp eftersom det var riskabelt och påverkar en stor del av utseendet?

Okej, Alexandra, Kissie, whatever.
Vad är det du vill få fram?
Antingen är du för att ge bort läppförstoring i julklapp, eller inte?

BESTÄM DIG!


Bleeeeding christ.

Nu har du fått den uppmärksamhet du vill ha, men på fel sätt.
Men, det är helt rätt. Det är sådan här uppmärksamhet du förtjänar.

Nu ska jag titta på top model och ha det nice.
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kissie är söt

2009-12-21 @ 17:54:07
Postat av: Anonym

HAHAHA

hon är så.. som hon är..



men roligast var ju

wait.. whaat?



och



BLEEDING CHRIST!!



HAHA. ÄLskarARAR DIIGgG<3

2009-12-21 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0