"Vi låg och flämtade som 2 måsar"

Hejsan hoppsan!
Humöret är fortfarande på låg nivå, men jag överlever. Iallafall när jag har så underbara vänner!

Sitter just nu i gemu salen och lyssnar på bra musik som Emma lagt upp på sin blogg, helt otroligt va bra musiksmak hon har! På tal om Emma, henne åker jag till den 30:e. Det blir nice, nyår och fest med henne.

Saknar henne som en tok, vi har inte träffats sen i typ september eller nått.
Inte bra alls.
Egentligen tycker jag det är helt otroligt, hur man kan träffa någon som bor långt bort och ändå hålla kontakten.
Internet är så jävla bra, förstår inte hur folk kan påstå att man inte ska träffa folk över internet och sånt.

Inte för att jag träffade Emma via internet. Vi träffades på Sports camp 2006.
Som sagt delar vi en sak jag och Emma, vet inte om hon vill att jag nämner det så jag säger inget.
Men vi åkte på sports camp, började prata och fann varandra.

Mitt första intryck av henne var att hon var för cool för mig, way out of my district.
Men nejdå, hon såg mig och frågade om jag ville vara med och spela fotboll sen.
Jag blev typ skit förvånad, somsagt trodde jag hon var för cool för mig!

Sen dess har vi träffats 1 gång i halvåret.
Vi försöker ändra på det, ses oftare. Vi har så grymt roligt ihop, så det är värt pengarna och den långa resan.

Emma, snart ses vi!

Aja, nu börjar min lektion igen. Bloggar lite senare.

Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0