This will be all over soon

Har en sak att säga.
Självförtroende, rakt neråt mot botten.

Aja, Like you care.

Idag var jag iväg till valbo med bästis.
Jag skulle gå upp vid 9 och fixa iordning mig för att sen ta 10:17 bussen till Resecentrum.
Självklart, vaknar jag 10:01
Jippie, 10 min. På 10 min skulle jag hinna äta, sminka mig, klä på mig, fixa håret, etc etc etc.

Jag struntade i att snygga till mig och äta.
Sprang till bussen, hann inte ens knyta skorna.

Jag kom med bussen som tur var och tydligen hade Emelie också försovit sig.
Vi är så duktiga vi!

Vi kom iväg till valbo den tid vi hade tänkt iallafall.
Väl där inne gick vi runt i lite affärer.
Jag köpte 2 tröjor, smink, mat och en film.

Det var varmt, mycket folk och hallabaluba. Men vi hade kul iallafall, tror jag?
Haha nejdå. Det hade vi..

Sen åkte vi till sandviken och solade lite.

Jag blev typ inge brun, och det suger.
bortkastade pengar.

Sen köpte jag 3 par trosor, sen stack vi till bussen.
Och självklart är den jävla bussen 10 min sen, sen stannar den vid Jet och står still i 10 min till.
Så vi var inte hemma förens 16:20 typ.

Vi skulle ha varit hemma 16:00 egentligen.
Thank you x-trafik.

Sen kom bästa emelie hit och tittade på filmen jag köpte.
Madagaskar två, eller, Magadaskar som Emelie sa.

Hahah, den va faktiskt väldigt rolig.
Fast jag tror jag tyckte bättre om 1:an.

Men smaken är som baken.
Nu ska jag dricka cola och bli tjock och fet.

Ciao


Jag älskar dig Emelie!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tjaa asg sönder på den bilden då



loveuuumest<3

2009-12-28 @ 23:47:39
URL: http://körv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0