tell me about the lies

Du får mig att känna att jag inte är värd nånting, genom att så snabbt få mig att tro att du vill bryta upp våran nyfunna vänskap.

Och allt det för ingenting.
Ett litet telefonsamtal, ett sms, eller ett litet beteende?

Jag har gått runt hela dagen och varit så nära att gråta flera gånger.

Du som annars brukar få mig att må så bra och gör mig glad när jag är ledsen även om det inte märks, du får mig just nu att vilja stänga in mig på rummet och inte komma ut.

Jag säger inte att du gör något fel. Det är dina beslut, ditt val att bete dig som du gör. Ingenting jag kan göra något åt.

Men jag vill ändå att du ska veta hur det får mig att må. 

Och ändå, samtidigt är det så patetiskt att jag mår dåligt över några ord skrivna i ett sms.. Ord som du inte ens yttrat, sagt högt.

Egentligen borde man ta det som tomma ord.. Men i det här fallet kan jag inte det. Jag kan inte..
Jag har blivit allt för sårad.

Och jag vet att ni kommer tycka att jag överdriver.
Men just nu är jag överkänslig, av nån oklar anledning.
Jag är som en rep, som håller på att brista efter flertal år av förmultning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0