People take a bow, show me that you love me.

Så, nu är julafton avklarad.
Jag har haft en riktigt bra jul, ni då? Hur har eran jul varit? :)

Jag fick jätte mycket fina saker.
Det jag är mest glad över är en afrikans mask man hänger upp på väggen, ritblock och pennor, också pengar förstås.

Men jag orkar inte räkna upp allt jag fått. Det orkar ni inte sitta och läsa, fattar väl jag.

Idag ska vi troligtvis in till Uppsala och shoppa lite på mellandags rean. Det är nice, jag behöver nya jeans och en ny jacka!

Nu ska jag fixa iordning mig!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hahah afrikansk mask, det tog ett tag innan jag koppla att det var en mask som typ ett ansikte och inte en mask som är på backen hahha xd



hoppas du haft en bra jul iaf! :)

2009-12-26 @ 14:10:48
URL: http://elisabethhasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0