I'm a lonley diver

Hejhej!
Är lite gladare idag.
Fick pengar av mamma och pappa till skor och julklappar.
Det är nice, fast jag måste åka in till valbo själv. Det är mindre nice.

Iallafall, var på matten idag. Gjorde ett prov på kapitel tre, jag som inte ens börjar med kapitel tre.
Det gick väl.. inte så bra. Hoppas jag får G iaf.

Sen gick jag till idrotten, utan kläder eftersom jag hade glömt väskan hemma.
Fick ta en liten promenad, i kylan. Det blev en väldigt liten promenad eftersom det var för kallt.
Sen följde jag med Ami hem, jag kollade på tv och hon duschade.

Sen sminka vi oss och styla håret och sånt där, jag älskar hårspray och smink btw.
Jag skulle varit död utan det.

Sen drog på ner på stan, sen till donken.

Och nu sitter jag här, på datakunskapen.
Håller på med nån Excel övning, det går ganska bra. Inte så vidare svårt precis.
Får jobba stenhårt efter jullovet så jag hinner ikapp alla andra.

Slutar snart, då ska jag ge tillbaka lite pengar jag lånat av Henke och Aakre.
Sen sticker jag till valbo..

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0