I just want you to know who I am

YO
Sitter här just nu och är extremt tjock i halsen, har torrhosta och nyser som fan.
Det är ju lagom kul när jag har både sång med kulturskolan och sång ikväll med Gospelkören!!
Jag hatar det här, ska knarka äckliga halstabletter hela dagen, dom är äckliga för att dom smakar citron! Jag HATAR citron smak på godis/drickor/halstabletter etc.

Men jag får väl leva med det jag har.
Ok dag i skolan iaf, ska ha gitarr om typ 4 timmar!
Det är nice om något.

Sen har vi Gemu (gehörs&musiklära) också, sen lunch, sen eso.
Fan..

Kom på att jag ska sjunga då också.
åååhhh!!!!

Varför ska jag vara sjuk just nu för? fuck.
Aja, blir mys dag med syrran sen.
Det blir mysigt, med mysdag, för mysdagar är mysiga.
yeah

Nej, nu ska jag försöka göra mig NÅGORLUNDA fräsch och sen gå till bussen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: emEliE tHa BäStaA mÄniNNiSkAN

MYSIGT MYSAAAAAN!!



<333333

2009-12-01 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0