heppp

jag har inte haft ork att blogga.

Men okej.

Fredag, började med skola.. lång skoldag.
Jag är så jävla skoltrött.. Och har ett jävla matteprov att göra innan skolan slutar.
yay.

Skolan flöt på iaf, var hemma i lägenheten vid 16-16:30 nån gång.
Började packa ihop alla mina saker, stämde gitarren, skrev ner låt texter, etc.

Cyklade iväg vid 17:20 för att möta emelie och cilla.
Mitt lags match på lusseinnebandyn var kl:18:30

Mötte emelie och cilla, vi stack till jernvallen på en gång.
Första matchen gick väl ok.. jag sög som vanligt, så vi förlorade.

förresten så förlorade vi varje match, sista matchen blir oavgjord, 0-0

alltså nä.. jag kan inte blogga nu när jag är så negativ!!
En grej till bara.

Idag köpte jag och emelie en gris, jag har alltid velat haft en gris.
Fast den var död.. vi köpte den i delar.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0