hehe

Haha åh!
Lyckad kväll igår, var med min älskade Emelie, vi gjorde lite bloggvideos.
HAHAHA, det var skit kul. Vi skratta så vi grinade (iallafall jag)
hihi

öhm, sitter och väntar på att få gå till 10:00 bussen.
Sen blir det skola.
Ikväll sticker jag och min fula syrra till gävle och kollar in lite hockey :)
Vi ska käka max först (!!!!)
Ni som känner mig borde veta att Max är mitt favorit ställe att äta på!
Inget slår det, mums!

Sitter också och lyssnar på Bonnie Tyler - Total Eclipse of the heart
En konstig version faktiskt. Klicka på länken så kommer den upp via youtube.

Nej, nu ska jag ladda mp3:n med musik : D



MITT FÖRSTA BLOGG INLÄGG

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så jävla vacker din fis

och fin röst har du

2009-12-05 @ 14:12:14
URL: http://emzofc.blogg.se/
Postat av: Emma

SAKNAR DIG BTW :(

2009-12-05 @ 14:13:35
URL: http://emzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0