So this is christmas, and what have we done?

Hejhejhej!

Sitter här och är barnvakt åt minsta systern .. Hon är smått dryg, men rolig, men söt också.

Imorgon är det julafton.
Tyvärr så har jag inte fått något julkänsla alls, kanske måste lyssna på lite jul musik och käka lite tomtegröt etc.
Vem vet.

Den här julen kommer blir bra, även om mina föräldrar skilt sig.
Många av mina vänners föräldrar skilde sig som ovänner, det gjorde inte mina.
Och det är väldigt skönt, att dom kan umgås, att dom är vänner, etc.

Så den här julen kommer firas med både mamma och pappa.
Men häromdagen sa min mamma att det var sista gången vi skulle fira jul såhär.

Och det krossade mitt hjärta.

I hela mitt liv har vi firat jul tillsammans, som en familj.
Och nu är det sista gången... Blir tårögd av att skriva det...
Jag klarar inte mycket mer av det här.

Mitt liv har rasat samman allt för många gånger.

Och nu ska jag kolla på Desperate housewives.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Philip

Fan av trist! :(

Men de kommer gå bra på nå viss ska du se :)

Sen får vi fira lite jul tillsamans sen åh :)

2009-12-23 @ 17:58:49
Postat av: Emma.

Men gud va hemska :(!! Kan nästan fatat vad du menar... Pappa kanske tänker skilja sig, han mår dåligt och har gjort de i många år nu.. Då gick min värld under...

Nu går jag bara och väntar på att dom ska göra det nästan :'(

2009-12-25 @ 20:07:20
URL: http://emmahjertajohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0