dont worry, be happy

Hej alla små korvar.
Guten tag! Whatever, you get the point.

Sitter här och käkar lite chips nu och laddar inför att titta på Titanic med Bästis.
Och med laddar menar jag att jag lyssnar på soundtracket.
Ska leta på några torra strumpor också, så jag inte är kall om fötterna.

Öh, köpte som sagt skor idag i valbo. Dom är nice, kanske inte så varma, men snygga!
Ska sikta in mig på att köpa en jacka efter jul.
Och en halsduk.. och jeans.. och det och det och det..

Brukar ju låta så.

hm..

ska inte blogga mer idag, ska leta efter strumpor istället.
VI HÖRS.
(hade fett kul med Ami idag iaf!)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Philip

BÄSTA CICCI! :D

Duger den eller ska jag vräka på mer? ;)

2009-12-19 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0