All I want for christmas is....?

Okej.

Jag har julklappar färdiga till systrarna och min bästis.
Men, jag tycker det är så svårt att köpa julklappar..

Särskilt..

Till min minsta lillasyster, va fan köper man till en blind 5 åring?

Till oss andra, som ser, så är det ju ganska lätt att köpa något. Typ något fint att titta på, typen prydnad.
Men till de som är blinda då? För dom måste man anpassa julklappen för de andra sinnena, känsel, hörsel, etc.

Aja, jag hittade något till slut.
Som jag nu ska slå in!

Hade gött i vinter kylan alla goa och glada!! :)

Kommentarer
Postat av: Philip

Köp en en till din syrra, finns en när dom sjunger ens namn över 60 gånger :D

2009-12-19 @ 12:31:33
Postat av: Johan

Köp en gosigt gosedjur ? =) <3

2009-12-19 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0