2:a advent

Yeah, nu är det snart jul!
Och jag har inte köpt en enda julklapp, inte en enda!?

suck..

Aja, det ordnar sig, får väl köpa allt dan före julafton eller nått.
Idag skulle jag egentligen åkt och sjungit i Metodist kyrkan, men jag hade inte ork, mådde inge bra och kände verkligen inte för att sjunga. Så jag stannade hemma och tröståt istället.

Eller, tröståt och tröståt? Jag åt små saker som fanns i mammas skafferi/kylskåp.

Sen fick jag världens ryck när jag kom på att det var 2:a advent, så jag bakade pepparkakor och gjorde lite juligt här hemma.

Mysigt

Här har ni (alltså, ni som är intresserade) min önskelista:

Teknik
En Ipod touch
En liten tv att ha hos mamma

Till rummet
Ramar
Sängkläder
Prydnader i afrikatema

Skönhet
Presentkort på Gina tricot
Snygga underkläder
Smink

Övrigt
Foton på mig och mina vänner
Ritblock
Akvarell färger
Blyertspennor

Haha, så intressant. Jag vet att ni älskar det.
hm..

Nu ska jag göra något att äta, sen städa lite, sen ta en dusch.

Vi hörs, hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Henke

Jag har en Ipod Touch :D

2009-12-07 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0