sunday morning

hallojsan!
Sitter här nu, precis vaknat. Fick ett fint uppvaknande av Cajsa den skitungen. Ska strax gå och käka frukost sen ska jag börja förbereda för skolan imorron. Då börja faktiskt Estet, Bild på Vasa skolan i Gävle. JIPPIE!

Vi får se vad det är för människor jag ska gå med, det blir nog bra :)
Men jag gillar inte mitt schema precis.. haha (om det nu är MITT schema jag sätt..)
Isåfall går jag på onsdagar 8:30-16:45.. så nice, nice!

ska införskaffa mig en almanacka idag, bli lite ordningsam faktiskt! Vi får se hur det går.

Nu blire frulle, CIAO!
 

Diggar denhär låten, jag VET att ni älskar min musik smak!

Kommentarer
Postat av: cilla

oj vad jag är glad för att du har börjat blogga igen :D lycka till i morgon föresten (:

2009-08-23 @ 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0