She was standing there, by the broken tree

Sitter på bibblan i sandviken.
Hungrig och stressad, irreterad och ledsen, bussarna går cp, jag har inget busskort, inga pengar (följden blir att jag inte kan åka buss och därför inte heller komma till skolan) Ska till sjukhuset imorron, dom tar nog min insulin pump då. Känns ju sådär.. JÄTTE bra!

Det enda positiva är att imorron så har jag sovmorgon, sen innebandy (ÄNTLIGEN!) på kvällen, och där får jag träffa lite folk jag inte träffat på länge. Det känns WONDER -wait for it!- FUL

Skolan idag var väl rätt bra, började med Idrott, kom 5-10 min sent, men det gör inte så mkt.
Sen hade vi Naturvetenskap med Kurt, han gillar jag redan! Sen Lunch, sen svenska med min Kontaktlärare Solweig.
Sen, hade vi matte, med en rysk brud. Tatiana Simenova nånting.. hörde typ inte vad hon sa.. jag kommer få problem.

Maten var god idag iaf. Fiskg gratäng Bordeleis (stavfel?) med potatis mos och grönsaaaaker som jag nu börjat äta varje dag i skolan!

Nu är det Sång övning snart, kl18:15 för att vara exakt. Jag hinner självklart inte hem, så det blir till och köpa något att äta så jag inte kollapsar, måste ha socker!! haha.
Ska kolla om Ljudet av ditt hjärta finns inne. Tror knappast det, men man kan ju hoppas. Isåfall ska jag låna den.

Ne, ska gå och kolla det nu, sen blir det donken eller ica eller något.

Hade bra!                                                                                              
/cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0