Pain, without love.

Sitter här nu, med halsont och är lagomt irreterad.

bråka med syster igår, men eftersom jag fått klagomål så får inte de stå här längre!
Iallafall

Då sket i jag i att stanna hemma och drog till P och spelade kort.
Det var jag, Johan, Tobbe och Elisabeth.
Vi spelade kort. Självklart började vi med 5-korts poker(utslagspoker) Jag vann 2 av 5 gånger tror jag.
Sen spelade vi Hjärter. Som Emma och hennes kompis Amanda lärde mig när jag var där nere i JKPG.
Det gick lite segt, men var rolig ändå!
Sen spelade vi Monopol junior. Jag var inte särskilt engagerad, men vann stort ändå.

Bettan gick hem efter vi hade suttit och pratat om både det ena och det andra. Då skulle P och Tobbe kolla på en video som hetter "w... wilder" nånting, jag kommer inte ihåg. Det handlade iaf om att dom runkade av en Hund och sen tog satsen och fyllde bakelser med det. Dom tog en massa kort när dom runkade av hunden också.
Sen skickade dom korgen med "Bakelserna" till nått ställe, jag hängde inte riktigt med. Killarna som fick bakelserna åt med glädje utan att veta om vad som var fyllningen. Det kom kommentarer som "It's still warm!!" och "I think I've had this before!"

Längst ner i korgen låg bilderna och alla förstod vad det var dom hade ätit. Det var ingen fräsch video.


Sen åkte jag hem, kolla på film. Somnade sen.

Vaknade med halsont idag igen, gick upp och började städa.
Ska iväg och sjunga senare idag, i Åshammar. Det ska bli kul, hoppas bara jag klarar det då med min hals..

Nu ska jag dammsuga, sen duscha och fixa iordning mig.

Vi hörs, hade bra
ciao!



Kommentarer
Postat av: emelie

vafan va det för jävla djurplågerifilm då? :s ofta man kollar på sånt...

2009-08-30 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0