OJ!

haha, 29/8 hade jag sammanlagt 136 sidvisningar, eller läsare på min blogg :O bara 19 unika läsare iofs..

Sång idag, började vid hm.. 14:00 övade lite, gick dåligt med stämmorna. Min röst var svag idag också.
Men det gick väl hyfsat när vi väl skulle uppträda kl 17:00

Jag sjöng: Heal the world, Wade in the water, Hallelujah salvation och Shackles

somsagt, svag röst, men gick OK.

Jag tror att jag antingen fått Halsfluss eller svininfluensan... oj, nej. skämta.
Halsfluss eller Halsinfektion(?..) Det är inte nice. Kan inte svälja nått. Då gör det ont som satan!
Stannar nog hemma imorron.

nu blir det nog sängen snart, film och ett glas saft. Får göra hur ont i halsen det vill, men jag tänker dricka mormors GODA svartvinbärs saft<3

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0