oh, well. Not right now.

Tänkte jag skulle rita lite.

Men först ska jag skriva ett litet inlägg här.
Jag längtar tills jag får bli mamma, okej.. Jag är bara 16 men ändå, man kan väl ändå få längta?
Jag tänker iaf bli en relativt ung mamma, 22-25 års åldern är perfekt, fast jag ska ha jobb, en inkomst och ett hem först, ett fast förhållande med någon är också bra, mina barn ska inte va pappa lösa :)

Men tänk, när man ser alla på bilddagboken, alla bloggar gjorda av folk som ska ha barn, det ser så OTROLIGT mysigt ut med babymagen och att den växer. Man längtar så mycket själv.

Men somsagt, not right now 


Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) kika in och ställ gärna en fråga =)

2009-08-31 @ 19:13:39
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag längtar inte.

Eller alltså, jag vet att den tiden kommer. Jag ska ha barn, så mycket vet jag. Men det är inget jag går och längtar efter på det sättet.

Jag säger som du, jag ska ha en fast inkomst och någon bra som jag lever ihop med innan jag skaffar barn :) Sen när det blir vet jag inte.

När det känns bäst, helt enkelt!

2009-09-01 @ 10:16:10
URL: http://emzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0