Hemfärd

Sista dagen i JKPG.
Har varit här sen i söndags, vi har haft skit kul!
Vi har grillat pizza, sovit i husvagn, cyklat, fotat en massa, tagit det lugnt, flummat!
Kommer verkligen sakna emma, ska ta mig hit så fort jag kan igen!
Här har ni bevis på hur kul vi har haft!

 

'

- Asså nej.. det blir inge bra.

- Men jag kan ju testa med att byta kläder?

- Eller så äter vi korv.

 

'

 

"Den här lappen har varit i min stjärt.

...Det gör den till en stjärtlapp!"

 

'

 

- MEN FÖRIHEEELVETE CICCI, SIMMA DÅ FÖR FAN!

- JA GUD OJ ÅHNEJ JAVISST!!!!!!

 

'

 

- Cicci. Vill du ha sex med mig?

- Nej.

- Ska vi ha sex?

- Nej.

- Cicci. Sex?

- NEJ. Jag är INTE lebb! Jag vill inte ha sex med dig!

- Cicci. Jag är förolämpad och djupt sårad. Sympatisex, nu!


 

'

- HEHE KOLLA ETT HUVUD!!

- Vilket misslyckad skämt. Seriöst, du är sämst.

-  Jag vet.. jag har ingen humor..

- Men fan vilket dåligt självförtroende du har. Idiot.

'

 

 


 

- Björn säger att du har vargögon.

- Fan vad snällt då.

- Va?

- Ameh. Vilken kommentar. "Åh, jag har häftiga vargöron!"

 

'

 

- Imorgon ska jag shoppa skönhetsartiklar!

- Va!? Finns det sånt i Sverige?

 '

 

- Kom ut så får jag se på dig!

- ..Ah.. såhär ser jag ut!

- Fan vad söt du är.. Här fåru en kram!

 '

 

- Nu.. SNOR jag din hatt och käpp och springer iväg! Titta vad snabbt jag springer!

 

'

 

- Cicci, hur låter hästen?

- IIIIEHIIE *POFF*!

 

'

 

- Är det här DIN bil!?

 

'

 

- Haha, en gång när ja..

- BAJS I ÖRAT

- ? Ah, i alla fall. En gång när jag..

- BAJS I NÄSAN

- .....? var på stan, så skulle..

- BAJS PÅ KROPPEN

-  MEN EMMA SLUTA!!!! Så skulle jag köpa en..

- OCH BAAAAJS PÅ SNOPPEN!

'





Just nu sitter jag på emmas dator och lyssnar på "Never think" med Robert Pattinson
Ikväll när jag kommer hem till sandviken moppar emelie dit och hämtar mig, sen blir det godis, kebab pizza, godis och sagan om ringen! YAY! Som jag saknat er alla! Hör av er om ni vill ses!

Tåget går härifrån kl:14:01, ska ner på stan med 12:26 bussen, tar med mig emmas URGULLIGA hund Algot. Hoppas verkligen inte att han smiter ifrån mig som förut..

Skola på måndag, jippie! Jag är nervös..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0