Big girls don't cry

Jag har tänkt på dig hela dagen.
När jag satt på bussen hem välde känslorna över mig och jag var nära till tårar.
Men jag höll tillbaka dom. Kunder ju inte precis sitta på bussen och grina inför alla okända människor.

Idag var första skoldagen som sagt. Funkar bra hittills :) schemat, klassen, lärarna och allt!

Just nu sitter jag och försöker lära mig Hallelujah på italienska, går inte så bra! Kan typ. några rader på första versen.
Också försöker jag lära mig efter Il Divo, och dom sjunger ju.. opera.. haha och i en tonart som är alldeles för hög för mig. så, fail på de. Håller mig till Robert Pattinson och låten "bellas lullaby"

Skola imorron, slutar vid 3-4 tiden.
Nu blir det väl typ.. film eller något.
ciao.

Kommentarer
Postat av: emlan semlan

bellas lullaby som är med i filmen, eller den alla tror är bellas lullaby (den som är mycket bättre) med yiruma? ;D <3

2009-08-24 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0