tjugo-andra-december

Nu har jag fixat en ny blogg och tänker försöka vara mer aktiv i den. Skriva lite mer seriöst, vara lite mer seriös.
Jag tänker skriva om mitt liv, mina vänner, mina intressen (t.ex. Sång, Musik, Konst, Mode)
Jag är inte världens bästa bloggerska, så blir det ett litet uppehåll då och då så bli inte förvånade.

Min dag:
oh, den har mest bestått av slapp. Jag gick upp runt 9-10 tiden och åt en fjuttig frukost, som förövrigt inte är så smart när jag har min diabetes. Förresten, det är inte bra för någon. Sen har jag småstädat lite, suttit på rummet och ritat med lillasystern och lyssnat på Rix Fm. Sen har jag glott på tv. Typ vid 5-6 tiden åkte jag och mamma in till sandviken och köpte lite julklappar och sånt. Det var dött, trodde det skulle vara världens julrush, men inte :)
Så, jag har nästan alla julklappar färdiga och på onsdag är det julafton! JIPPIE säger jag. Massa mys med familj och släkt. Sen på torsdag åker vi till min älskade mormor<3

imorgon åker jag in till sandviken och solar och färgar håret.
Det blir en mys dag med älskade Sofie :) jag har saknat henne otroligt.

Sen i början av januari händer något seriöst UNDERBART ROLIGT!
EMZ KOMMER HIT!<3 (Emzofc.blogg.se)
jag längtar som en tok, för jag saknar henne otroligt.

japp, men ha det bra!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0